BRAND The Urban Agency verdubbelt in slagkracht

Gwenda van der Ham treedt officieel toe als partner

Rotterdam, 4 september 2017 – 215.000. Dat aantal mensen trekt wereldwijd elke dag van het platteland naar de stad, om daar een nieuw leven op te bouwen. Onze steden worden steeds belangrijker en de vraag hoe we ze leuk en leefbaar houden steeds urgenter.  BRAND The Urban Agency speelt in op die trend. Dit boutique bureau helpt haar klanten met het verkrijgen van positieve impact op de stad en de mensen die er wonen. Om te voldoen aan de groeiende vraag heeft het bureau sinds vandaag haar energie verdubbeld. Gwenda van der Ham treedt officieel toe als partner in het bedrijf.

Oprichter Rinske Brand startte het communicatiebureau tien jaar geleden: ‘Met onze focus op de stad en stedelijke ontwikkeling spreken wij een breed scala van klanten aan. Overheden, vastgoedpartijen, maar ook in toenemende mate merken. Om deze allemaal goed te kunnen bedienen, had ik een extra motor nodig. Deze vond ik in Gwenda, die jarenlange marketingervaring in de vastgoedsector combineert met een scherpe visie op campagnes. Wij delen een grote passie voor de stad, de drive om echt impact te hebben met de projecten waar we aan werken en een continue honger naar groei. Rinske en Gwen leerden elkaar twee jaar geleden kennen via de netwerkclub Jong Management.

­­

Gwenda: ‘Ik viel als een blok voor de unieke propositie van BRAND The Urban Agency en de kans om – via de projecten van onze klanten – het leven in steden beter te maken. Onze toekomst ligt tenslotte in de stad.’  Rinske: ‘In de stad liggen eindeloos veel kansen voor commerciële partijen die willen bijdragen aan de omgeving waar zij én hun belangrijkste doelgroepen deel van uitmaken.’

BRAND The Urban Agency heeft kantoren in Rotterdam en Amsterdam, maar richt haar pijlen ook op steden in het buitenland. Rinske:’ Onze ambitie is om in 2025 het leven van 25 miljoen stedelingen beter te hebben gemaakt. Dat betekent logischerwijs dat we ook over de grens aan het kijken zijn.’ Uiteindelijk wil BRAND The Urban Agency uitgroeien tot een internationaal platform voor merken en bedrijven die van toegevoegde waarde willen zijn voor de stad en de immer groeiende groep stedelingen.

_________________________________________________________________________________

Voor meer informatie:
Rinske Brand: